Doprava zdarma při nákupu zboží nad 2500 Kč

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

1. Základní údaje

Dodavatel:

White And Black Advisory Services s.r.o.

IČ: 03657531

DIČ: CZ03657531

se sídlem Biskupská 1157/14, Praha 1, 110 00

Kontaktní údaje:

 +420 776 604 689

Email:

 info@eloise.cz

 

Číslo účtu pro bezhotovostní platby:

7956593009 / 2700

IBAN: CZ53 2700 0000 0079 5659 3009

BIC/SWIFT: BACXCZPP

 

Následující Všeobecné obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě  Eloise, provozovaném na internetové adrese www.eloise.cz (dále jen „Eloise“), a uplatňují se u smluv uzavřených přes tento internetový obchod.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti společnosti Eloise, jakožto prodávajícího na straně jedné, a spotřebitele jako „Zákazníka“ na straně druhé.

Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem.

 

2. Nákup a objednávka zboží

Nákup probíhá vybráním produktů na e-shopu www.eloise.cz a jejich vložením do košíku.

Ceny jsou aktuální v momentě uskutečnění objednávky.

Dodavatel nezaručuje dostupnost všech produktů. V případě toho, že určitý produkt již nebude skladem, bude zákazník kontaktován s maximální snahou nabídnout mu alternativní produkt. V případě, že nebude mít zákazník o alternativní produkt zájem, bude kupní smlouva zrušena a Eloise Zákazníkovi do 30 dnů vrátí peníze na účet, který Zákazník uvede.

Obrázky produktů jsou ilustrativní a mohou se lišit od skutečného vzhledu.

Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH a bez ceny dopravy. Ta je připočtena v závěru objednávky dle vybraného způsobu dopravy.

Objednávku v rámci jednoho nákupu je možné činit jen do maximální hodnoty 10 000 Kč. Nad tuto hodnotu je třeba vytvořit novou objednávku.

Pro dokončení objednávky je potřeba, aby zákazník uvedl své kontaktní údaje pro účely odeslání zboží.

Veškeré objednávky, které jsou zakončeny kliknutím na tlačítko „Zaplatit objednávku“, jsou závazné. Zákazník tímto potvrzuje, že byl seznámen s obchodními, platebními a reklamačními podmínkami. Kupní smlouva je ze strany Zákazníka uzavřena kliknutím na tlačítko „Zaplatit objednávku“.

Po odeslání objednávky zašle Eloise Zákazníkovi e-mail na e-mailovou adresu uvedenou při realizaci objednávky. V tomto e-mailu Eloise potvrdí příjem objednávky.

Poté, co Eloise zboží naskladní, obdrží Zákazník další e-mail, který potvrdí, že jeho objednávka bude vyřízena.

Poté, co je objednávka expedována, je Zákazníkovi zaslán další e-mail.

Po doručení zboží bude Zákazníkovi zaslán poslední e-mail, který bude obsahovat fakturu, formulář k odstoupení od smlouvy, aktuálně platné Všeobecné obchodní podmínky, GDPR a reklamační řád.

V závislosti na volbě dopravy obdrží zákazník e-mail/sms také od doručovací společnosti ohledně doručení zásilky. Toto však již probíhá nezávisle na Eloise.

V případě, že se zákazník stane registrovaným zákazníkem, získá automaticky slevu 5 % na každý nákup.

3. Platba a doprava zboží

platba je možná následujícími způsoby:

•          Platba platební kartou Visa a Mastercard

•          Platba rychlým převodem na účet

•          Dobírkou

•          V hotovosti při osobním odběru

 

Doprava je možná následujícími způsoby:

•          V rámci České republiky prostřednictvím Zásilkovny s doručením na výdejní místo Zásilkovny. Dále prostřednictvím PPL s doručením na adresu udanou Zákazníkem v rámci České republiky. Nebo je možný osobní odběr v showroomu na adrese Biskupská 14, Praha 1. 

•          Na Slovensko je možné doručení prostřednictvím PPL na adresu udanou Zákazníkem.

•          Do dalších zemí je možné doručení po individuální dohodě. V případě zájmu o doručení do zahraničí kontaktujte info@eloise.cz.

Dodací lhůta je přibližně 10 pracovních dní. O změně stavu zásilky (vyřízení objednávky, expedice zboží) bude zákazník informován (viz bod 2 těchto obchodních podmínek).

Datum dodání nelze deklarovat. V případě zdržení objednávky o více než 7 pracovních dnů bude Eloise informovat Zákazníka o předpokládaném novém termínu dodání.

4. Ochrana osobních údajů

Poskytnutí osobních údajů, tedy jakýchkoliv údajů, týkajících se určeného nebo určitelného fyzického subjektu, je dobrovolné. Kupující s jejich poskytnutím a zpracováním pro účely objednávky souhlasí ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Osobní údaje nejsou poskytovány třetím osobám, slouží výhradně pro potřeby evidence a vyřízení objednávek a k informování o novinkách v e-shopu www.eloise.cz.

5. Reklamace

Zákazník může zboží reklamovat v zákonné lhůtě ze zákonem stanovených důvodů, více informací a postup reklamace naleznete níže v reklamačním řádu.

6. Zrušení objednávky dodavatelem

Zrušení objednávky dodavatelem je možné, zejména pokud:

•          zboží není na skladě (ani není možné jej zajistit alternativně)

•          neproběhla platba za zboží

•          objednávka je falešná

O zrušení objednávky je zákazník informován.

7. Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Zákazník má nárok na vrácení zboží ve 14denní lhůtě. V takovém případě musí vyplnit formulář, který obdrží e-mailem a tento formulář musí zaslat Eloise e-mailem na info@eloise.cz před odesláním zboží do Eloise.

Náklady na zaslání zboží zpátky do Eloise nese Zákazník.

V případě, že Zákazník vrací pouze část Objednávky, Eloise mu vrátí peníze za dané zboží do 30 dnů, ale nevrací mu náklady na dopravné za původní Objednávku.

V případě, že Zákazník vrací veškeré zboží z Objednávky, vrátí Eloise Zákazníkovi do 30 dnů peníze za dané zboží i peníze, které Zákazník vynaložil na dopravné za původní Objednávku, pokud dopravné za původní Objednávku hradil Zákazník a ne Eloise.

Zákazník smí ve 14denní zákonné lhůtě vrátit pouze zboží, které nenosil. Dle novely občanského zákonu z r. 2023 může být vráceno pouze zboží, které Zákazník vyzkoušel na dobu nezbytně nutnou, aby zjistil, zda mu sedí. Zboží musí být nepoužité, neznečištěné. Za případné snížení hodnoty zboží nese odpovědnost Zákazník. Pokud je vrácené zboží opotřebené nebo poškozené, nemusí Eloise vrátit Zákazníkovi celou zaplacenou kupní cenu.

Ve 14denní lhůtě není možné vracet z hygienických důvodů spodní prádlo (podprsenky, kalhotky), ponožky, punčochy a plavky.

8. Hodnocení e-shopu na Heurece

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Heureka - Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasílá Heureka pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

9. Závěrečná ustanovení

Provozovatel e-shopu eloise.cz si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Ty vstupují v platnost v okamžiku uveřejnění. Objednávky podané před změnou obchodních podmínek se řídí podmínkami platnými v době objednávky.

Je-li zákazník spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. K mimosoudnímu řešení sporu je příslušná Česká obchodní inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.coi.cz.

 

Reklamační řád

White And Black Advisory Services s.r.o.

Biskupská 1157/14

Praha 1

IČ: 03657531

DIČ: CZ03657531

zapsaná v rejstříku u Městského soudu v Praze pod sp. zn. 235554

(dále jen jako „Eloise“)

 

Reklamační řád upřesňuje postup zákazníka jako spotřebitele a Eloise jako prodávajícího v případě, že přes veškeré úsilí Eloise o zachování vysoké kvality nabízeného zboží vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění práv z vadného plnění prodávaného zboží.

I. Odpovědnost Eloise

1. Eloise jako prodávající odpovídá v souladu s platnými právními předpisy kupujícímu, že prodávaná věc nemá při převzetí vady.

2. Za vadu zboží je považován nedostatek vlastnosti zboží v okamžiku jeho převzetí zákazníkem.

3. Za vadu zboží nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která se vyskytla v průběhu reklamační lhůty v důsledku jeho opotřebení způsobeného obvyklým užíváním, vlivem nesprávného užívání zboží, či jeho nedostatečné, či nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem, či třetí osobou, nebo jiného nesprávného zásahu.

4. Jakostí při převzetí se rozumí, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu věci. Jakostí při převzetí se též rozumí, že se věc hodí k účelu, ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá

II. Postup a vyřízení reklamace

1. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v době 24 měsíců od jeho převzetí (dále též „reklamační lhůta“) vada, je zákazník oprávněn uplatnit právo z vady u Eloise za podmínek a způsobem stanoveným tímto reklamačním řádem.

2. Zákazník musí poskytovat Eloise k řádnému a včasnému vyřízení reklamace potřebnou součinnost.

3. Zákazník uplatňuje reklamaci tak, že

a) Jako první krok napíše Zákazník Eloise e-mail (dále jen „reklamační e-mail“), ve kterém uvede:

•          Číslo objednávky

•          K e-mailu bude připojena faktura, která byla Zákazníkovi k objednávce zaslána.

•          Datum uskutečnění objednávky

•          Kontaktní osobu, se kterou bude Eloise o reklamaci jednat, a kontaktní e-mail a telefon na danou osobu

•          Kterou položku z objednávky zákazník reklamuje. Pokud se nedaří Zákazníkovi dohledat číslo artiklu z objednávky či z faktury, zboží detailně popíše.

•          V čem Zákazník spatřuje důvod k reklamaci.

•          Poštovní adresu, na kterou bude zákazníkovi zasláno opravené zboží v případě uznání reklamace/neopravené zboží v případě zamítnutí reklamace, pokud nebude reklamace vyřešena voucherem (viz čl. II. bod 5). V případě, že zákazník adresu neudá, bude mu zboží zasláno na adresu, kterou uvedl při původní objednávce zboží.

 

Pokud Zákazník nebude vědět některý z výše uvedených údajů, napíše Eloise e-mail, ve kterém se pokusí uvést maximum možných údajů, které ví.

 

b) Jako druhý krok Zákazník zašle na vlastní náklady reklamované zboží na tuto adresu:

Eloise

- Recepce Bydlení Smetanka

Mezilehlá 1

Praha 9

190 00

 

Zákazník zboží dodá zbavené nečistot a hygienicky nezávadné. Zboží zašle vhodně zabalené, aby nedoznalo během přepravy újmy.

4. Reklamaci posuzuje Eloise. Na posouzení reklamace má Eloise 30 dnů.

5. V případě, že bude reklamaci vyhověno, bude Zákazník informován e-mailem. Eloise má lhůtu dalších 30 dnů na opravu vady nebo na zaslání voucheru na nákup v e-shopu www.eloise.cz. O způsobu vyřízení reklamace (oprava/voucher) rozhoduje Eloise. Vystaví-li Eloise Zákazníkovi voucher na nákup v e-shopu www.eloise.cz, má voucher platnost 3 měsíce ode dne vystavení. Voucher poskytne Eloise Zákazníkovi v hodnotě slevy z kupní ceny s přihlédnutím k charakteru vady, stupni a způsobu opotřebení zboží a délce jeho užívání.

6. V případě, že bude reklamace zamítnuta, zboží bude zasláno zpět k zákazníkovi na adresu jím udanou v reklamačním e-mailu. Zboží reklamované z jednoho důvodu není možné v budoucnu reklamovat pro ten samý důvod.

7. Právo z odpovědnosti za vady musí být uplatněno v uvedené reklamační lhůtě. Vadu zboží musí zákazník uplatnit bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady, aby mohla být reklamace objektivně posouzena a správně vyřízena. Případné prodlení s uplatněním vady zboží při pokračujícím užívání (vadného) zboží by mohlo zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a mohlo by mít vliv i na výsledek reklamačního řízení.

8. Reklamační lhůtu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správné údržbě může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.

9. Pokud zákazník zásilku s vyřízeným reklamovaným produktem nepřevezme a zásilka se vrátí Eloise, Eloise tuto zásilku uloží. Náklady spojené s každým dalším zasláním Zákazníkovi již nese Zákazník. Pokud Zákazník požádá o opětovný pokus zaslání zboží, Eloise mu vyhoví, ale náklady na toto zaslání zboží již nese Zákazník. Pokud si Zákazník ani tehdy zásilku nepřevezme a zboží se opět vrátí Eloise, Eloise ho uloží a Zákazník má možnost si ho vyzvednout po předchozí domluvě osobně. Pokud si Zákazník nepřevezme osobně zboží během následujících 14 dnů, bude mu účtován poplatek 10 Kč za každý další den uskladnění. Pokud si Zákazník nevyzvedne osobně zboží do 2 měsíců od tohoto opětovného pokusu o doručení, zaniká Eloise povinnost zboží dále skladovat, a Zákazník nemá právo na žádnou náhradu škody.

V případě, že se jedná o Zákazníka, kterému Eloise zaslala zásilku s vyřízeným reklamovaným produktem a Zákazník si zásilku nepřevzal, ani nereagoval na e-mail Eloise ohledně možnosti náhradního doručení, počíná 2měsíční lhůta běžet 7 dnů po zaslání e-mailu ohledně možnosti o náhradní druhé doručení. Po této lhůtě zaniká Eloise povinnost zboží dále skladovat, a Zákazník nemá právo na žádnou náhradu škody.

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád nabývají účinnosti 3. 7. 2023.